fredag 29 juni 2007

Ord #1

Det första ordet är RESA! Det passar ganska så bra i semestertider... Men en resa är så mycket mer än att ge sig iväg hemifrån. Fundera på vad just din resa är.

Gör en LO och skriv ner dina tankar om ordet, vad det framkallar för känslor, minnen, lukter, förhoppningar och så vidare. Ordet RESA måste vara med i titeln på LO'n.

Om du har ett konto på Two Peas, så kan du posta din länk här. ALLA som är med i utmaningen måste lämna en kommentar här på bloggen! Glöm inte det! Annars är ni inte med i utlottningen av en RAK från Arkivet Papper & Design.

Söndagen den 8 juli är sista dagen att maila din länk till oss! Därefter kommer vi att lotta ut en vinnare. Vi kommer dessutom att visa några favoriter här på bloggen!

Har du några frågor, maila oss eller fråga i en kommentar här på bloggen. Vi försöker att svara så fort vi kan! Ha det så kul!

Uppdatering: papper som använts till LO'n nedan är från Love Elsie/KI Memories - Toby. De finns på Arkivet Papper & Design.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vad jättekul med en svensk ’Ett litet ord’ utmaning! Och ett bra valt ord! Här är min layout – jag hoppas att all texten är läsbar - den går över layoutens båda sidor.

Tack för en kul utmaning!

http://twopeasinabucket.kaboose.com/pg.asp?gallery=1&cmd=display&layout_id=1184759&f=n

Anna-Karin

Kristina sa...

Så roligt och kul...Visste precis vilket kort jag skulle ha till veckans ord!
Här är min Lo.http://selhammer.blogg.se/1183829395_kolla_den_hr.html

Anonym sa...

min lo finns i min blogg!http://maddesigno.blogg.se/