måndag 26 november 2007

Extrautmaning #19

Idag ligger Kristina på operationsbordet, och får sitt knä lagat. Efter operationen kommer hon säkert att behöva skutta omkring på kryckor, därför blir ordet för dagen STÖD! Det går som vanligt att tolka ordet utifrån dina egna tankar och associationer. Ni har fram till midnatt på er.

Lämna er direktlänk till det här inlägget! En LO/ett poäng per person gäller.

Tack för alla era kommentarer. Skönt att höra att ni inte allihop har råkat ut för samma sak.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Här finns mitt bidrag till extrautmaning # 19 STÖD.


http://alleswe.bloggagratis.se/2007/11/26/376341-ett-litet-ord-extrautmaning-19/

Katarina76 sa...

Åh, var roligt! Hoppades på ännu en utmaning, nu när jag har nytt grafikkort och allt ;)
Är klar, men inte uppladdad, med utmaning 21, så nu har jag något kul scrapp att pyssla med i kväl med.

Katarina76 sa...

Sådär, nu var jag klar med denna, blev en väldigt "ren"LO. Är en konstig skugga mitt i texten, den fins inte där på riktigt, men min scanner lever sitt egna liv ibland.
Passar på att fråga när jag ändå skriver, har ni bestämt något sista datum för sista utmaningen, blir det hela året ut eller hur gör ni?

Anonym sa...

Skickar stöd och tankar till Kristina!

Här har det snurrat i huvudet under dagen. Stöd, stöd stöd....
Fick en idé i bilen hem. Nu skall jag bara hitta fotona.

Jag kan förresten inte komma vidare till Katarinas bidrag.

Joy for Health sa...

Nu har jag också gjort ett litet bidrag. Och den här gången slog det mig direkt vad jag skulle göra. Det var liksom ingen som helst tvekan. Hoppas att allt har gått bra för dig idag Kristina!! Har tänkt på dig.

http://scrapjo.blogspot.com/2007/11/extrautmaning-19.html

Anonym sa...

katarina! du har inte lämnat någon direktlänk - ingen länk alls, faktiskt... det är tänkt att tävlingen kommer att fortsätta året ut, vinnaren meddelas den 26 december, tror jag... men fram tills dess kan det mesta hända;)

Katarina76 sa...

Men hjälp! Får skylla på att jag var på väg till föräldramöte då jag skrev inlägget....
Här är länken i alla fall!
http://katarina76.blogg.se/1196096295_extrautmaning_19.html

Anonym sa...

Här kommer mitt bidrag, efter lite bekymmer med att få in det i bloggen.

http://ansol.blogg.se/1196109258_extrautmaning__19_std.html

Anonym sa...

Senare än vanligt för min del men här kommer en LO även på detta ord:
http://kada.blogg.se/1196111584_ett_litet_ord_extraut.html

KRAM till Kristina, hoppas operationen gått bra!

Anki sa...

http://skapatavanki.blogspot.com/2007/11/ett-litet-ord-extrautmaning19-std.html

Jag hoppas att det gick bra Kristina och att du mår efter omständigheterna väl.

Min LO handlar om en incident vi hade här hemma idag. När rackarungen Emil röjde runt i braskaminen.

maxell sa...

Här är min tolkning - "Stöd mig så jag inte faller"...

Bilden kommer om en strax. Väntar på att fotohinken ska ta emot den.

maxell sa...

Ja jäklar. Nu är bilden där. Ska ordna texten till med... ;)

Anonym sa...

MEN vad jag blir trött på min dator.. Nu missade jag ju en utmaning till!! *suck* Ja ja.. Hoppas Kristina mår bra..