måndag 30 juli 2007

Extrautmaning #2

OK, så idag blev vi lite sura... Och det är därför som extrautmaning #2 är att scrappa en LO med just ordet SUR!

Ni har fram till midnatt på er att skapa. Ladda upp var ni vill, skicka oss länken i en kommentar här på den här posten. En LO och ett poäng per person gäller. Glöm inte att skriva "Extrautmaning #2" som titel på ert inlägg, och använd ordet SUR i titeln på din LO!

Den här gången finns det en vinst från oss, Ett litet ord, till en av er. Så - sätt igång! Klockan tickar!

7 kommentarer:

Millan sa...

Jättekul ord att scrappa! :) Min layout är redan klar, ni hittar den här
http://millans.blogspot.com/2007/07/ett-litet-ord-extrautmaning-2.html

Anonym sa...

HaHa! Sur! Vilket kul ord ;-)

Ska verkligen försöka hinna! Återkommer!

Anonym sa...

Tjoff!

Detta blev en snabbis. Upptäckte den nya utmaningen kl 20 drygt. Här gällde det att snabba sig! :)

OK! En LO blev det och den finns här:

http://ansol.blogg.se/?c=1185824345

Anonym sa...

Nu är jag klar! Det var kul! Hade nog velat använda min symaskin lite också men det är ju nästan mitt i natten så jag vågar inte, för då väcker jag väl grannarna :-) Kanske syr på nåt mer imorgon ... eller inte.

Här finns iaf mitt bidrag:

http://almanova.blogg.se/1185829105_extrautmaning_2.html

Katarina76 sa...

Jag har tänkt hoppa på detta ett tag men aldirg fått till det, men till denna utmaning hade jag ett foto som passade så väldigt bra, skall försöka hänga med på de andra utmaningarna.
Min lO ligger här:
http://katarina76.blogg.se/?c=1185829952

Anonym sa...

Jag ändrade lite på mitt foto. Har skrivit mitt namn över bilden för jag gillar inte att man kan ta bilden annars. Finns många skumma människor.

Vet inte om ni kopierat bilden, i så fall vill jag gärna att ni tar den som det står mitt namn på och inte den som är liksom bara fotot.

/Sandra

ett litet ord sa...

sandra!
vi kopierar bara din lo om du är med bland favoriterna på de ordinarie utmaningarna, och givetvis om du vinner en ordinarie utmaning. och då står ju ditt namn också. vi ska försöka att tillgodose din önskan utifall att...