torsdag 12 juli 2007

Presentation

Nu har det gått en tid som anonyma, och därför har det blivit dags att berätta vilka vi är här på Ett litet ord. Så - här är vi - utan återvändo!

Kristina och Madeleine! Några av er känner oss från förr, för andra är vi helt okända. Vi har båda två scrappat i många, många år...

Kristina om ord
Har sedan jag var liten läst... och läst... Älskar böcker! Kan inte leva utan böcker (läser ofta flera i veckan)! Skriver gärna... och nästan alltid för hand på mina scrappade sidor - tycker att det är jätteviktigt att handstilen bevaras i denna data/digitala värld som vi lever i!

Tre små ord som beskriver mig
Överlevare
Bokslukare
Datanörd

Madeleine om ord
Tycker att historien är viktigast, eftersom den måste bevaras och berättas (studieskada - är inne på min magister i socialantropologi). Skriver alldeles för sällan för hand eftersom händerna värker... Rättstavningsnörd - stavar jag fel är det för att jag haft för bråttom ;)

Tre små ord som beskriver mig
Rastlös
Trotsig
Idealist

Så nu vet ni vilka vi är! Hoppas att ni kommer att följa oss på ordets väg... Och vi hade lite roligt när vi laddade upp våra LO's som medtävlande - enbart för att det skulle bli lite spänning!

4 kommentarer:

Millan sa...

Aha...festligt att ni laddade upp era egna LOs som medtävlande! :)

Kul att veta vilka ni är, jag ska försöka få lite layouter gjorda till era utmaningar!

Anonym sa...

Hej hej! Kul att se vilka som gömde sig bakom allt det hemliga! :)

Sanna F sa...

Kul!!!
Er känner jag igen : )))

Anonym sa...

Hi hi...ni var lite hemliga där. Vad kul...ska följa bloggen med spänning.