tisdag 11 september 2007

Imponerande

Kul att se att så många som 11 stycken hann med extrautmaningen igår! Ännu roligare är att se att så många av er faktiskt tänker efter! Det är inspirerande för oss! Om ni saknar kommentarer på era bloggar, så får ni stå ut med det. Orken är inte riktigt tillbaka ännu, så här görs det som måste göras...

Topplistan är uppdaterad! För den som vill titta på poängställningen förstås...

Fortsätt att kommentera och berätta vilka ni är! Ni har fram till midnatt på er.

Imorgon kommer favoriter och vinnaren av ord #8 upp här på bloggen. Dessutom får ni reda på vem som vann kommentarsdragningen!

Må gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det var många som hann med denna utmaningen.. :) Spännande att se vem som vinner.. Både extrautmaningen och veckans ord!

maxell sa...

Jag är bara så glad att jag hann exakt innan målsnöret efter att ha svurit långa haranger över elektriska komponenter som voltar fel. ;) Själv fick jag tänka snabbt då det inte var så mycket tid att spela på... men jag tycker att jag fick till en LO som för alltid kommer att påminna mig om en lite grabb som såväl sprudlar av glädje som är grinig. Så tack för utmaningen.