söndag 30 december 2007

Årets sista utmaning

Har ni sett vilken snygg topper Kristina gjort! Vi är rätt nöjda med det nya utseendet på bloggen! Känns lite mer inbott, och rätt mysigt. Vi hoppas att ni känner er välkomna!

Nu är det inte långt kvar av 2007... Blev året det ni hoppades på? Har ni gjort allt ni ville få gjort?

Årets sista utmaning blir inte riktigt som de tidigare... Vi vill att du gör en layout om året som gått, om upp- och nedgångar, om roliga händelser och om tråkiga händelser... Använd "Året som gått" som titel, välj ut några foton som du tycker representerar ditt 2007 och sätt igång. Men - vi vill framför allt att du skriver ner dina tankar om året. Det är som vanligt med andra ord, vi vill fortfarande åt den skrivna historien.

Du har fram t o m midnatt den 2 januari på dig, och när du är klar lämnar du en fungerande direktlänk i en kommentar till det här inlägget.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...den har jag ju på sätt och vis redan gjort på ord # 29....
Snart slut på 2007...på den står mina tankar just om året som gått....medgångar,motgångar,pos/ neg...saker...och saker jag borde ha gjort osv...så denna hoppar jag över.

Anki sa...

http://skapatavanki.blogspot.com/2008/01/ret-som-gtt.html

Skam den som ger sig. Jag hänger i till slutet jag. Det blev en lo om los.

Gott nytt år på er! Jättefint och mysigt har ni fått det i bloggen tycker jag. Vad duktig du är Kristina!

Anonym sa...

Hoppas att jag inte blir diskad när jag la till 2007 i titeln... Tänkte att det kanske blir fler LOer om gångna år vartefter och då kan det ju vara bra att särskilja dem. ;-)

Året som gått 2007

Anonym sa...

Jag är med! Det var roligt att summera året som gått. :)

http://iloblog.sedlacek.se/moe?Home&post=239

Hälsningar Elin (MOE)

Anonym sa...

Här kommer min första LO för året. Kul att göra en LO som sammanfattar året som gått!
här är mitt bidrag

Anonym sa...

Här är mitt bidrag. God fortsättning till er alla.

http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

Anonym sa...

Det blev ingen LO från mig. Jag satt och började på en, men blev på så dåligt humör, så jag orkade inte fortsätta. Det hände så mycket tråkigt i våras, (sonens tjej sedan 7 år lämnade honom efter att ha haft en annan i 9 mån) så jag klarade inte av att sammanfatta året utan att tänka på detta och det vill jag inte ha i något album sparat för framtiden, så det fick vara med alltihopa. Jag hoppas på ett bättre 2008 så jag kan göra en sammanfattning av det om ett år.

ett litet ord sa...

Ansol!

Förstår dig... men det ska bli det bästa året för oss allihop i år, så du ska se att du om ett år har massor att scrappa runt!

Joy for Health sa...

Jag missade dumt nog den här utmaningen, hade gjort en layout om 2007 ändå visserligen, så såhär i efterhand finns den att beskåda här om ni vill:

http://scrapjo.blogspot.com/2008/01/sammanfattning.html