onsdag 22 augusti 2007

Vem är ni? Who are you? Quienes son?

Vi har en väldig ström av besökare, men väldigt få som lämnar kommentarer... Vi vill gärna veta vem ni är, hur ni hittade till vår blogg och var - stad/land - ni befinner er! Ni som lämnar en kommentar på den här posten fram t o m lördag, är med i en utlottning av något kul!

Ni vet väl att ni inte behöver ha ett Bloggerkonto för att kommentera? Det är bara att klicka på "ÖVRIGT", fylla i ordverifiering, namn, webbsida och publicera!

We have so many visitors, and yet so few leave comments... We would like to know who you are, how you found our blog and where - city/country - you are! We will pick a winner among you all, to receive a gift! Although its in Swedish, I'm sure you'll find your way to leave a comment, and you can leave a comment 'til the end of Saturday.

Tenemos muchas visitas aqui, pero muy pocos commentarios... Gustariamos saber quienes son, como se han encontrado nuestro blog y donde - ciudad/pais - están. Ustedes que dejen un commentario aqui desde ahora hasta el sabado por la noche en este "post", podeis ganar un regalito. Y aunque esta todo en sueco, seguro que saben como se dejen commentarios!

36 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag kommer inte riktigt ihåg varifrån jag kom när jag hamnade här, men jag tror det var någon som skrev om det på sin blogg. Och eftersom jag tycker om att skriva en del på mina LOs blev jag nyfiken. Jag har inte kommit till skott att skicka in något än, men kanske framöver!

Anonym sa...

Ha en underbar dag! Och jag väntar med spänning på nästa ord!
Kram A-L

Anonym sa...

Hej!
Jag är inne dagligen för att kolla läget om det blivit någon extrautmining eller annat kul.
Nu väntar jag på i morgon så man får ett nytt ord att bita i.

Anonym sa...

Jag sitter i Linköping och tittar in med jämna mellanrum. Och filar på en och annan LO till utmaningarna. ;-)

Om jag inte minns helt fel hittade jag hit efter att ni hintat lite "diskret" på Scrappiz om "hemligheter som är på gång". :-)

Maria sa...

Hatifnatt från Stockholm här - kikar in här lite nu och då efter att ha läst om er blogg på Scrappiz och i Kristinas egen blogg!

Anonym sa...

Hej! Jag hittade hit från Scrappiz är faktist första gången jag besöker sidan men de kommer bli fler för jag har lagt till sidan som favorit. Ser ut att finnas många intressanta utmaningar.

/Caroline

Anonym sa...

Hej!

Jag råkade se Ord 1 på Two Peas (vilken tur!), som jag brukar hänga på ganska mycket. Jag missade ordet igår - hade tagit fram foton, valt papper och allt och sen blev jag bara så hemskt trött efter att ha jobbat som en galning för att få klart min avhandling till tryckning. Jag bor i Sydafrika mesta delen av året, men är hemma i Göteborg för tillfället.

Tack så jättemycket för en superrolig utmaning!!

Anna-Karin

Millan sa...

Jag tittar in här dagligen, jag tycker det är en jättebra blog med kul ordutmaningar!

Katarina76 sa...

Jag brukar titta förbi varje dag, brukar se vilka som laddat upp osv (är lika dålig på att komentera folks alster som jag är i denna blogg.) Hittade hit från scrappiz.
Jag hade ett fasligt jobb att få allt rätt första gången jag skulle komentera, tycker fortfarande det är lite väl krånligt.

Anonym sa...

Jag hamnade här nyligen bara, för att MILLAN visade upp sina bidrag i sin blogg..

Ska försöka ta mig i kragen och lämna in ett bidrag snart.. :)

Anonym sa...

Hejsan Anna G här som just hittat hit från Scrappiz. Jättekul med en blogg med ord som tema!

Elsa sa...

Hittade hit från någons blogg, minns inte vem som skrivit som det. Tycker denna blogg är kul med ord som utmaningar, man tänker till lite extra och skriver lite mer, iaf så gör jag det. Tack för en inspirerande blogg!

Kram Elsa

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade hit från scrappiz. Jag tittar in här så gott som varje dag men har haft fullt upp med pluggande så jag har tyvärr inte hunnit scrappa efter orden... men jag ska bättra mig :D

Jo sa...

Jag hittade nog hit från någons blogg där jag klickade på en länk hit... Sitter i ett litet hus en liten bit utanför Göteborg och kikar in lite då, än har jag inte skickat in något men det kommer nog så småningom.

Anonym sa...

Jag finns i Falkenberg och tittar in här varje dag nu. Jag har för mig att jag hittade er på Scrappiz.

Anki sa...

Jag hittade hit när jag såg att ni hade ett inlägg på scrappiz. De första gångerna tittade jag bara, men sen kunde jag inte låta bli att hänga med. Jag är en sån som gillar utmaningar. Fråga dem på svensk scrapbooking. Där har jag gjort de flesta.

Skriver gör jag mycket varje dag, och tycker att det är svårt att göra los utan att skriva.

Diggar den här bloggen stenhårt och är nog inne nästan varje dag. Gillar att tänka på ordet ett tag innan jag scrappar det.

Anonym sa...

Är här ofta, men har nog aldrig lämnat nån kommentar förut. Hög tid nu! :-D

Anonym sa...

Hittade hit via Sandras blogg, kommer definitivt att komma tillbaka... :-)

Anonym sa...

Jag heter Linda och hittade till den här bloggen via scrappiz, som jag besöker ungefär tusen gånger per dag. Numera besöker jag även denna blogg så ofta jag kan i hopp om nya utmaningar och dessutom för att se vad alla andra gjort. Här är fullt med inspiration! Jag finner era utmaningar otroligt inspirerande och har tack vare er lärt mig att scrappa på ett annorlunda sätt. Samtidigt som jag scrappar pluggar jag även. Lärare ska jag bli, som många scrappare redan tycks vara. Kanske ett kreativt släkte? Tack för en kanon blogg!

Anonym sa...

Hej!
Miaa är jag och tror att jag hämnade här när Mikla (tror jag att det var.... ;-))tipsade på sin sida... Jag kommer från en liten ort utanför Göteborg. Jag tycker det finns många trevliga och utmaniande ord, men har tyvärr inte hunnit med att skicka in någon LO än. Tror jag hakar på #6 "Tiden", har ett gulligt kort jag vill scrappa ska bara komma på hur LO:n ska se ut!
MVH Miaa

Anonym sa...

Hej! Camilla heter jag och har hittad hit nu via scrappiz. Satt och kollade efter lite inspiration och fann då er på utmaningar. Ska nog försöka mig på det nya ordet. Åh, jag kommer från skellefteå...

En salig blandning sa...

Jag hittade hit i veckan som gått. Vet inte på vilka vägar jag kom hit, men tycker att det är en kul idé ni kommit med. Väntade på ert följande ord, så får se om jag kanske skulle få ändan ur. För övrigt finns jag i Finland.

Anonym sa...

Jag tycker det här är den bästa utmaningen på internet just nu. Gillar verkligen era ordutmaningar och tittar in ofta!

Marie sa...

Jag kikar in här lite då och då, har hitatt er genom andra bloggar!

Anonym sa...

Jag älskar er blogg och tittar till er minst ett par ggr/vecka, inspireras, klurar och försöker hänga med även om jag inte alltid hinner så finns orden där och viljan att dokumentera mer genom journaling. Ni har ett härligt koncept tjejer!! Kram på er!

Anonym sa...

Hallå!
Jag hittade hit via Scraptoppen.
Mycket inspiration får jag här, tack!

Virre sa...

Jag minns faktiskt inte riktigt hur jag hittade hit, tror att det var genom en annan blogg här ute i cyberspace. Klickade mig i alla fall hit och kände direkt att det var nåt för mig eftersom jag kan vara dålig på att dokumentera och skriva på mina Lo:s. Jag vet ju att det är så viktigt eftersom jag själv saknar mycket information från min egna barndom. Äger bara ett kort på mig själv som riktigt liten, då var jag runt 7 månader gammal. Min mor berättar så klart men det fattas ändå en hel del som kort kan ge en. Jag vill ge vår son det jag inte har, nämligen en historia.
Hur som helst så kikar jag in varje dag för att se om här hänt nåt kul. Om mig själv kan jag berätta att jag kommer från en liten ort utanför Helsingborg, jobbar som undersköterska och har scrappat i ett drygt år nu.
Tack för en inspirerande blogg!

Anette L sa...

Hej hopp!

Jag har varit här och spanat flera gånger men inte kommit igång än, fast nu är det snart dax :D Kul idéer är det här!

Anonym sa...

Jag hittade hit via Kristina & Madeleine, och tycker det är en toppenidé! MAn får tänka till lite, och skapar på ett annat sätt än man kanske gjort annars! Ideér behöver man ju alltid!

Anonym sa...

Jag hittade hit via Scrappiz. Är ofta inne och tjuvkikar på allt fint. Har tänkt vara med mååånga gånger med liksom inte kommit till skott ännu. Verkar ju riktigt roligt egentligen...för mig som gillar journaling och allt *ler*.

Anonym sa...

Hej!
Sanna heter jag, bor i Sollefteå, och är nybörjare inom scarp och kort. Har inget galleri ännu, men ska kanske skaffa ett!
Hittade hit via scrappiz, och har nu lagt till sidan som favorit!

Anonym sa...

Lena heter jag och bor utanför Alingsås. Försöker vara med i utmaningarna så ofta jag kan.
Hur hamnade jag här egentligen? Minns faktiskt inte, men det kan ha varit från den här bloggen: http://almanova.blogg.se/

Unknown sa...

Jag blev tipsad om sidan av en kompis och nu kan jag inte sluta titta in!

maxell sa...

Nu har jag hittat hit också. Helfestligt att scrappa utifrån ett ord och sedan spinna loss på det. :)

Anonym sa...

Jag är Mahlin, en lärare från norrköping, och jag försöker hinna med så många av ELOs utmaningar som jag bara kan :) Hittade hit dels via Kristinas blogg och dels genom "hemlighetsutlysningen" på scrappiz.
Nu har jag Ett litet ord med på min googlereader så jag håller mig alltid uppdaterad!

maxell sa...

Ojsan. Det var visst till att säga något om sig själv med...

Vem jag är: Jag (och ingen annan) ;)
Hur jag hittade hit: Minns inte... men jag misstänker att jag råkade hitta hit genom att jag slösurfade runt bland svenska scrapsidor i allmänhet för att hitta något skoj att ta tag i.
Var jag befinner mig: För tillfället: i ett mörkt och småkyligt Norrland.