måndag 8 oktober 2007

Extrautmaning #12

Det är måndag och långt kvar till både helg och lön... Därför tänkte vi muntra upp er alla med en extrautmaning! Vi hoppas att ni gillar ordet SKRATTA bättre än ordet bus...

Ni har fram till midnatt på er att skapa. Glöm inte av "Extrautmaning #12" som titel på ert inlägg! Ni laddar upp var ni vill och postar en fungerande direktlänk i en kommentar till det här inlägget. Tråden till er som använder Two Peas finns här. Läs igenom reglerna om det är något som är oklart, annars är det bara att sätta igång med att SKRATTA så mycket ni kan! Ha en underbar dag!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Här finns mitt bidrag till extrautmaning #12 skratta...tur jag hann innan jobbet idag!


http://alleswe.bloggagratis.se/2007/10/08/306749-ett-litet-ords-exrautmaning-12/

Anonym sa...

Nu ligger även mitt bidrag uppladdat.. Det ligger på 2peas..

Katarina76 sa...

Här är mitt bidrag!
Tyvärr syns texten väldigt dåligt, är skriven med guldfärg och syns i värkligheten bra, men det var väl svår scannat.
Texten står i alla fall i inlägget,
http://katarina76.blogg.se/1191875149_extrautmaning_12.html

Anonym sa...

Jag hann med denna utmaning.


http://ansol.blogg.se/1191875188_extra_utmaning_12__sk.html

Anki sa...

http://skapatavanki.blogspot.com/2007/10/ett-litet-ord-extrautmaning-12-skratta.html

Orakr inte fixa klickbar länk. Har nyss vaknat i soffan... Lon har varit klar i flera timmar, men datorn upptagen. Godnatt!

Anonym sa...

http://elsamajarun.blogg.se/1191874870_extrautmaning__12.html

Nu ska jag ha lyckats länka som det ska vara, jag har testat och jag hamnade då på rätt ställe.

Tack för hjälpen

Anonym sa...

http://elsamajarun.blogg.se/1191874870_extrautmaning__12.html

Jag förstår ingenting, när komentaren blev publicerad var inte hela adressen med.

Nu gör jag ett nytt försök, och jag lovar, som det står skrivet nu så slutar den med 12.html

Nu håller jag tummarna och trycker på knappen.

Anonym sa...

Jag ger upp, godnatt.

maxell sa...

Här kommer mitt bidrag.

Anonym sa...

elsamaja!

din länk finns där och den är korrekt! den syns bara inte här eftersom fältet är för smalt!

Anonym sa...

Får jag bara fråga..
Elsamaja har ju skrivit "Skrattar" i sin titel.. Är det godkänt och räknas? Det jag skulle göra från början skulle ha den ändelsen med ett "S", men tänkte om eftersom ordet är Skratta!

Nara en flundring..

Anonym sa...

Järnspikar, nu ser jag det, att det stod skratta inte skrattar, jag ber om ursäkt, det missade jag, så jag antar att den inte är okej, och det är jag fullt införstådd med, isåfall

Anonym sa...

Tyvärr, skrattar räknas inte... Men det var en fin lo ändå. Och bra att ni kollar lite, min uppmärksamhet är på annat håll...

Anonym sa...

Det är helt okej, jag var inte tillräckligt uppmärksam, men det gör inget, jag är så nöjd med LOn som jag gjort den, och det är ju ändå i första hand för oss själva jag gör dom.

Nya friska tag

Anonym sa...

Men nu vad det inte min mening att verka tjurig.. *oops* Utan jag ville veta för min egen skull..

Anonym sa...

Men kära nån, jag tar det inte alls så, det står faktiskt i reglerna att det inte ska vara böjningar, så du gjorde helt rätt som uppmärksammade det, regler är regler, och blir det ett genomsläpp, så är det risk att det blir flera, så jag instämmer med Madeleine att det är tur att andra har ögona med sej

Anonym sa...

Jag fick ju ett uppslag till en ny LO, så inget ont som inte har nåt gott med sej, annars hade jag nog bara suttit och degat framför TVn igårkväll.
Jag har även komenterat hos Maritha, att det bara är bra att nån är uppmärksam, för reglerna är ju skrivna så, att det inte är några böjningar.

Kram tillbaka

Anonym sa...

Åh, jag hade datorhaveri och MISSADE den här :-(