måndag 29 oktober 2007

Extrautmaning #14

Återigen måndag morgon... Ibland känns det lite svårt med motivationen, så vi tar det som extraord denna höstmulna morgon. Ni har fram till midnatt på er att skapa.

Det här blir den första "provomgången"... Ni får för första gången i Ett litet ords korta historia, böja ordet, motivation, böja det till vad som passar. Men inga sammansättningar är tillåtna. Ordet måste finnas med i titeln på din layout! Ni måste skriva en del, glöm inte av det! Ord kan fortfarande förändra världen... En LO och ett poäng per person är det som gäller.

Ladda upp er LO precis var ni vill (det blir ingen egen tråd på Two Peas, men ladda gärna upp där ändå) och lämna oss länken i en kommentar till det här inlägget. Glöm inte av att ha "Extrautmaning #14" i titeln på ert inlägg. Japp, så blir det. Ni behöver inte maila oss...

11 kommentarer:

Anonym sa...

HaHa, ett mycket passande ord på måndag morgon :-D

Jag ska se vad jag kan få till framåt kvällen!

/Sandra

Joy for Health sa...

På ett sätt är det väl lite trist att vi nu får böja orden eftersom att det verkligen var en utmaning att man inte fick det. Men det är klart, det kanske är många som tycker att det är roligare om man får böja :P Hur som helst så är det verkligen ett toppenord, speciellt som jag just nu sitter och pluggar till en tenta jag har på fredag, har varken motivation eller inspiration till att göra nåt. Men ikväll tänkte jag minsann sätta mig och försöka scrappa, antingen veckans ord "naturen" eller "motivation". Vi får se vad som lockar mest! Det är dags att scrappa nåt av era ord igen, det var ett tag sen nu :P

Anonym sa...

Här finns då mitt bidrag till extrautmaning # 14 -ord motivation.


http://alleswe.bloggagratis.se/2007/10/29/336421-ett-litet-ord-extrautmaning-14/

maxell sa...

Här är mina tankar om och kring motivation.

Japps, jag vägrade böja ordet för en del av utmaningen är att faktiskt använda det som det är...

Anonym sa...

Nej.. Vill inte böja ordet.. Det är ju lite av grejen ju!!! :D
Ska ta itu med layouten efter maten..

Anonym sa...

Så nu ligger mitt biddrag i min blogg.. http://dilorf.frolid.eu

Anki sa...

http://skapatavanki.blogspot.com/2007/10/motivation-extrautmaning-14-p-ett-litet.html

Motivation har jag ingen alls just nu, så jag scrappade om att jag är utan.

Jag har inte heller böjt. Det roliga är ju när man inte får det. Det är det som skapar huvudbry och är en riktig utmaning.

Anonym sa...

här är mitt bidrag! Svårt ord men lika roligt som vanligt!:)

Anonym sa...

Här ligger mitt bidrag:
http://ansol.blogg.se/1193692084_extra_utmaning__14_mo.html

Jag har inte heller böjt ordet. Håller med de som tycker att det är en del av utmaningen att man inte får det.

Anonym sa...

Mitt bidrag:

http://almanova.blogg.se/1193694209_extrautmaning_14_moti.html

Det var svårare än jag trodde. Jag valde att inte böja ordet den här gången, första gången jag inte var sugen på det ;-)

Katarina76 sa...

Här är mitt bidrag. En rätt allvarsam LO trotts dess färggladhet.
http://katarina76.blogg.se/1193694791_extrautmaning_14.html