tisdag 15 januari 2008

Att använda journaling som dekoration

Idag är det Kristina som visar hur man kan använda journaling som dekoration på sin LO. Här är texten verkligen central! Att skriva på det här viset är både roligt och snyggt. Det är inte svårt heller, så pröva!

Allt material som Kristina har använt sig av, är sponsrat av KATSCRAP. Det är papper, overlay och die-cuts från Fancy Pants "Crush".

Blir ni inspirerade att skapa av detta tips? Lämna då en kommentar till det här inlägget!

8 kommentarer:

Anki sa...

Wow vad fint Kristina! Bokstäver är oerhört dekorativa om man har förmågan att använda dem på rätt sätt. Och den förmågan har du!

Malin/malwa sa...

Hi-hi - den påminner om mitt bidrag till ord #25:
JAG (i 2peas...)

ett litet ord sa...

malwa!
japp! visst var det kul? det finns inga raka linjer och man kan bara skriva på...

Malin/malwa sa...

Precis. Kanonkul att göra! :-)

Anonym sa...

Så här inspirerad blev jag!
Layouten finns att beskåda här...


http://alleswe.bloggagratis.se/2008/01/16/454741-kristina-inspirerar/

maxell sa...

malwa: Å den påminner om mitt bidrag till extrautmaning #25. Men jag hade tyvärr missat din som kom dagen eller några dagar innan... :/
Att skriva på det där viset hade funnits som en tanke i mitt huvud länge. Jag hade till och med skissat upp en helt annan LO med det upplägget. Men något tog emot. Vad vet jag inte och jag vet än mindre när jag provat på. För det var riktigt skoj och egentligen inte alls så svårt att få till det. Gäller bara att du slutar texten där linjerna tar slut. ;)

maxell sa...

ann-louice: Din tolkning är riktigt skoj att se. Perfekt användning av de där fotona.

Cecilia sa...

Det var riktigt häftig text. Blir till att försöka sig på nått liknande.