måndag 7 januari 2008

Presentation 4

När det blev klart att Ett litet ord skulle fortsätta under 2008, ville vi även ge de tjejer som kämpat och kämpat under hösten, en uppmuntran. Och resultatet blev att de kommer att göra varsitt inhopp här på bloggen.

Vi gjorde vårt urval genom att först se till journalingen, därefter placering på topplistan. Dessutom har vi även sett till om det skett någon s k utveckling i skrivandet under tävlingens gång. Slutligen lottade vi fram 6 deltagare som blev tillfrågade om de ville vara med här på bloggen. Alla 6 tackade ja!

Nedan presenterar vi...

Namn/Alias Ann-Louice/Alle
Jag har scrappat sedan... 2002, tror jag...
Jag känner mig mest kreativ när... det ligger nya scrapsaker på mitt scrapbord... då kliar det i fingrarna... och då jag har tiden att vara kreativ.
Mina favorit scrapsaker är... papper så klart... nya foton.. FOTOFIX och knappar.
Mina favoritfärger är... de flesta... men har lite svårt att scrappa lila.
Jag scrappar för att... det är kul! Att bevara minnen på ett trevligt sätt.
Världens bästa låt är... Liljor med Alf Robertsson... det kunde ni nog inte gissa... men den säger så mycket.
Mitt favoritcitat från en film är... Jag har skapat! från Stinsen brinner med Galenskaparna...
Jag kan nästan inte leva utan... fotofix och Nivea.
Min blogg finns här... www.alleswe.bloggagratis.se

Inga kommentarer: