fredag 4 januari 2008

Presentation 2

Namn/Alias... Madeleine/maddesigno
Jag har scrappat sedan...
jag var 15 år, tack vare en amerikansk brevvän. Fast det var inte direkt syrafri scrapping...
Jag känner mig mest kreativ... när jag är som tröttast, mest sent på kvällen.
Mina favorit scrapsaker är... cardstock, chalk, färg m m (det tar aldrig slut!).
Mina favoritfärger är... rött, svart, vitt, turkost, lime, orange
Jag scrappar för att... det är kul! Och för att försöka bevara vår historia lite grann.
Världens bästa låt är... det går inte att svara på, men just nu är det "Apologize" med One Republic/Timbaland som snurrar runt i huvudet.

Mitt favoritcitat från en film är... många! Does Barry Manilow know you've borrowed his clothes? från The Breakfast Club, We are on a mission for God från The Blues Brothers, You don't have anything else? No! Then it's very chic! från The Big Blue.
Jag kan nästan inte leva utan... glass?
Här finns min blogg... http://maddesigno.blogg.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att träffas! :-)

Blues Brothers är ju bara så cool - gillar också det citatet. Annars är nog min favvo "Nobody puts Baby in a corner!" från den helt uuuuuuunderbara filmen "Dirty Dancing". ;-)

Anonym sa...

Jätteroligt att få läsa om er tjejer. jag hoppas hinna vara med på er resa under detta år. Det ni gör är så himla kul.

Kram Katja