söndag 6 januari 2008

Utmaning #1

Idag är det dags för den första utmaningen!

Ni som väljer att vara med här, var snälla att inte ladda upp er LO på bloggar och gallerier. Maila din LO till oss (håll storleken runt 600 pixlar, är ni snälla), så gör vi vårt urval och presenterar några layouter här på bloggen. Därefter får du ladda upp på din blogg/gallleri.

I april 2006 hade Kristina en utmaning på sin hemsida (som gick i graven strax efteråt), som i stort gick ut på att scrappa varför man scrappar. Det är det ni ska göra med den här utmaningen, scrappa en LO om varför ni scrappar! Titeln ska börja på "Jag scrappar för att... " och du måste skriva varför du scrappar, tänk på att det är historien vi vill åt. Men vi vill att ni leker och vågar lite, det ska vara roligt att scrappar! Kanske behöver jag påpeka att det ska vara nygjorda alster, skapade till den här utmaningen?!

Helt opedagogiskt visar jag upp mitt bidrag till Kristinas utmaning. Opedagogiskt, eftersom den saknar text... Så kom ihåg att skriva - och ha kul! Ni har t o m midnatt den 18 januari på er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej har jag förstått rätt om jag mailar till er och bifogar min LO?

Vill ni att det ska vara något särskild storlek på filen?

/Helene

Anonym sa...

Va kul att det äntligen har börjat om igen....jätte kul...det här ska jag haka på!
Kram

Anonym sa...

Er första utmaning passar mig bra :-D Det får bli en sida till min BOM!

Anonym sa...

Vilken rolig utmaning...har genast börjat fundera på vad jag ska skriva och hur jag ska lägga upp det...:)

Återkommer med mitt bidrag!

ett litet ord sa...

Nick!

Du mailar oss och det är bra om storleken håller sig till 600 pixlar.

Anonym sa...

Vilken rolig utmaning!

Sofia Eriksson sa...

Jätterolig utmaning! Jag gjorde min igår och har mailat den idag. Behöver verkligen komma igång med journalingen, så jag ska absolut hänga med här i år!

Kram, "Jozie"

Anonym sa...

Nu är min LO äntligen klar; missade ju att sista dagen var idag... Men nu är den mailad :-)

Kramiz Kada