måndag 7 januari 2008

Presentation 5


Namn/Alias Karin Dahllöf/ Kada.
Jag har scrappat sedan...
hösten 2004.
Jag känner mig mest kreativ...
när jag blir utmanad.
Mina favorit scrapsaker är just nu...
blommor och blad.
Mina favoritfärger är...
blått, grönt, vitt.
Jag scrappar för att...
må bra!
Världens bästa låt är...
omöjligt att svara på vilken det är! Gillar massor av olika musik men återkommer alltid till Gyllene Tider...
Mitt favoritcitat från en film är...
det enda jag kommer på just nu är "POP goes my heart" från Music & Lyrics.
Jag kan nästan inte leva utan...
min man, mina vänner och mitt jobb. Nån sorts hantverk/pyssel måste jag också ha för att må bra.
Min blogg finns här http://kada.blogg.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska vara Jon Bon Jovi med Bells of freedom så klart!!!
Undrar om det går att rätta till...