tisdag 8 januari 2008

Presentation 8

Namn/Alias maxell
Jag har scrappat sedan... Jag har, beroende på hur du ser på vad scrapping är, scrappat sedan jag fick min första egna kamera som liten. Annars smygstartade jag våren 2004 för att ta en paus efter bara ett par månader. Nu började jag igen våren 2007 - närmare bestämt i april).
Jag känner mig mest kreativ när... jag skapar under tidspress, men med inbyggda stunder för paus och reflektion. Mina idéer mår bra av att mogna till sig innan de konkretiseras och genomförs och allt som oftast blir de ändå inte som jag "tänkt". ;)
Mina favoritscrapsaker är... pennor och papper i allsköns varianter plus sax. Sedan är det få av mina alster som saknar chalks och/eller (akryl)färg i någon form.
Jag scrappar för att... det är kul och det ger ett konkret resultat som kan glädja såväl mig som andra.
Världens bästa låt är... någon av alla de som väcker minnen (såväl positivt som mindre positiva till liv). De flesta av dessa låtar är åt det punkiga och/eller riktigt rockiga hållet.
Mitt favoritcitat från en film är... hemligstämplat med hänsyn till att det här är en offentlig publicering. Det är med andra ord en ytterst olämplig sammasättning av ord... :)
Jag kan nästan inte leva utan... luft (och syre).
Min blogg finns här
http://maxellexam.blogspot.com

Inga kommentarer: