onsdag 2 januari 2008

Ett litet ord 2008

God fortsättning! Det här året ska bli det bästa någonsin, eller hur?!

Som ni säkert har förstått, så har vi bestämt oss för att förändra Ett litet ord en del.

  • Ni kommer att ha längre tid på er, 13 dagar, att skapa.
  • Det blir inga poäng för gjorda layouter, så vi tar bort topplistan.
  • Varje ords sponsor, sponsrar med ett presentkort på 150 kr.
  • Ni kommer att få lite fler layouter att inspireras av, eftersom vi kommer att ha gästande designers hos oss. Vilka dessa är, får ni reda på lite längre fram.
  • Vi kommer att ha tips på hur man kommer igång med skrivandet, vad man alltid bör ha med och hur man kan få in sin journaling på layouterna utan att det blir krystat.
  • Ibland kommer vi att ha ytterligare utmaningar... Då vill vi att du mailar oss din LO (till ettlitetordmail@gmail.com), sedan gör vi vårt urval och därefter publicerar vi våra favoriter.
Reglerna finns i sidomenyn. Läs dem då och då, eftersom de uppdateras ibland. Är något oklart, maila oss eller ställ frågan i en kommentar, så försöker vi att göra det klarare!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det låter som ett bra upplägg.. Tack!

Sollan sa...

Låter bra. Spännande att se vad första utmaningen blir...

Anki sa...

Vad roligt det låter. Att få tips blir också bra, tycker jag. Längtar tills det kör igång igen.

Joy for Health sa...

WOW! Det låter ju verkligen hur bra som helst! Nog för att jag tyckte att ett litet ord var bra, men det här tror jag nog blir ÄNNU bättre! Vad härligt! När börjar vi? *ler ivrigt*

Millan sa...

Det låter jättebra med dom nya ändringarna, tycker jag. Kul också att ni ska dela med er av tips om journaling. Jag tror jag ska försöka hänga med på lite utmaningar igen!!!

Anonym sa...

Låter kanon! :-)

Anonym sa...

Bra förändringar tycker jag också, framför allt att tiden har förlängts med nästan en vecka. Jag har ibland saknat kort att scrappa och har känt att jag inte har hunnit skicka in för framkallning, men det kan man ju hinna nu...

Ska bli spännande när det sätter igång!:)

Anonym sa...

Låter jättebra!!

Anonym sa...

Roligt. Jag ska försöka vara med från början. När drar det igång?

Anonym sa...

Ser verkligen fram emot att sätta tänderna i nya utmaningar!!!

God fortsättning på Scrapåret 2008!
Kramiz Kada

Anonym sa...

Vilket trevligt upplägg!! Ska försöka haka på lite mer igen. :) Vad fina ni är på toppern. Kram och god fortsättning!

Ilona sa...

Låter som ett jättebra upplägg! Riktigt proffsigt....Lite tips och idéer är bra tycker jag, då ni ju försöker att införa lite nya tankemönster till scarppandet.

Lycka till tjejer!

Anonym sa...

Tycker det låter jätte bra jag med, med de nya förändringarna. Ska bli så spännande att få se vad som bilr den första utmaningen. Så otroligt inspirerande att skapa kring ord.

Kram Milla

Anonym sa...

Vad kul, kan inte vänta till första utmaningen.
De utmaningar man ska posta, betyder det att man får tillbaka lo senare? (eller har jag missförstått helt?)

ett litet ord sa...

nick!ser nu att jag har uttryckt mig lite tokigt! ska genast ändra det. jag menar mail som i e-post...