måndag 7 januari 2008

Presentation 6


Namn/Alias Camilla Westerdahl/Camilla W
Jag har scrappat sedan…runt 2005 nånting tror jag
Jag känner mig mest kreativ när...
jag egentligen inte har tid att scrappa. T ex när jag egentligen skulle tvätta, städa, diska eller jobba.
Mina favorit scrapsaker är...papper och dekorationer
Mina favoritfärger är…råååsa och brunt och blått
Jag scrappar för att…jag älskar kombinationen av att leka med foton, ord, vackra papper och dekorationer. Det är ett fantastiskt sätt att bevara minnen och förmedla känslor och tankar.
Världens bästa låt är...
något smörigt med Bryan Adams
Mitt favoritcitat från en film är...
I´ll be back! Arnold i Terminator
Jag kan nästan inte leva utan…
godis
Min blogg finns här…
http://camillasscrapblogg.blogg.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket härligt och inspirerande gäng!!! Ska följa bloggen med stor iver!