tisdag 8 januari 2008

Presentation 7



Namn/Alias Jag heter Anki Mårtensson och kallar mig för Anki på de flesta forum, utom på några där jag heter Anki 1972.
Jag har scrappat sedan... januari 2007, i ett år alltså.
Jag känner mig mest kreativ när... allt bara flyter på i skapandet. När jag sätter mig vid pysselbordet full av skaparlust och det bara blir något, vad det blir vet jag sällan från början.
Mina favorit scrapsaker är... Bland scrapsakerna har jag en absolut favorit och det är min skärmaskin, en enkel liten sak från Fiskars som gör som jag vill. Med den, ett bra lim, en sax, en penna att doodla med och några schyssta papper klarar jag mig långt.
Mina favoritfärger är... Favoritfärgerna i färgskalan går mellan cerise och grön via lila, blått och turkost. Dessa färger tillsammans med svart och vitt räcker för det mesta. Både i mitt hem och i skapandet. Några glittrande inslag är heller aldrig fel.
Jag scrappar för att... må bra, för att få utlopp för min skaparlust, och för att bevara minnen.
Världens bästa låt är... Alive med Pearl Jam.
Mitt favoritcitat från en film är... Jag kunde tyvärr inte komma på något filmcitat, sorry.
Jag kan nästan inte leva utan... min familj.
M
in blogg finns här http://www.skapatavanki.blogspot.com

Inga kommentarer: