fredag 4 januari 2008

Presentation 1

Vi tänker än en gång presentera oss. Den här gången har vi valt ungefär samma "frågor" som finns på SIS TV (de är lite roligare än de gamla vanliga).

Nästa vecka hoppas vi kunna presentera dem som ska vara gäst-DT här på bloggen. Men först ut - Kristina (för de som undrar, är Kristina den som har glasögon på sig på bilden på toppern).

Namn/Alias Kristina
Jag har scrappat sedan...
evigheter
Jag känner mig mest kreativ...
Alla tider på dygnet! Det har hänt jag satt mej klockan 5.30 på morgonen innan jag väcker ungarna till skolan eller mitt i natten när jag inte kan sova…
Mina favorit scrapsaker är... hmmm vad svarar man på det?
Mina favoritfärger är…ALLA! Är en av dom som faktiskt och ÄRLIGT gillar alla färger!
Jag scrappar för att…Det gör mej lycklig!
Världens bästa låt är...
All for love både orginalet med Sting, Rod Stewart och Bryan Adams och E.M.D (idol killarna)
Mitt favoritcitat från en film är... Houston…We have a problem…men även Need a clue? är cool.
Jag kan nästan inte leva utan…Kaffe…choklad….Kameran!
Här finns min blogghttp://selhammer.blogg.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att träffas! :-)
Gäst-DT lät spännande - förstår att ni inte hinner med att scrappa EttLitetOrd själva var och varannan vecka - blir nog inte mycket tid till annat. Även om man scrappar 5.30 på morgonen. ;-)