lördag 19 januari 2008

Utmaning #1 - favoriter

Det kom in många bidrag till den första utmaningen "Jag scrappar för att... "! Riktigt roligt att så många har hittat hit! Vi har med andra ord haft ett angenämt arbete med att välja ut de layouter som vi tycker sticker ut lite extra!

Vi har valt ut följande tre layouter, utan inbördes rangordning!


Anna/Morfens "Jag scrappar för att njuta"


Ingrid/Elsamajas "Jag scrappar för att... "


Sofia/Jozies "Jag scrappar för att... "


Tack alla ni som deltagit, i morgon kommer utmaning #2!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh titta där! TACK! :) Jag längtar redan efter nästa ord. Känner mig riktigt på G med journalingen igen.

Anki sa...

Vad roligt att ni valde ut tre så pass olika layouter. Väldigt fina alla tre!!

Anonym sa...

Sååå fina allihop var!
Jag läntar också efter nya ord :-)

Sofia Eriksson sa...

Nämen, WOW vad kul att få synas i här i bloggen! Superroliga utmaningar som ni har! kommer verkligen att försöka hänga med i år.

Kram, Sofia/Jozie

Anonym sa...

Vad fina de var. Och texterna var verkligen bra. Jag tyckte också bildkollaget på morfens lo var läckert

elsamaja58 sa...

Tack, vad glad jag blev, att ni valde ut min LO.
Den har jag liftat från Zarischas "Unwritten" (som hon bland sina 10 favoriter)som jag tycker är sååå fin.